انتظار نداریم دولت به سرعت موضوع را حل کند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


قاسم ساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم تا مشکلات کشور را حل کند، گفت:

وی گفت: برخی از مدیران سابق دولت همچنان در دولت فعلی مشغول به کار هستند و منتظر اجرای طرح از سوی دولت جدید هستیم و لازم نیست قبل از جنایت قصاص کنیم. باید به دولتمردان فرصت دهیم تا مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته اگر دولت به وعده های خود عمل نکند باید به سمت ابزارهای نظارتی مانند تحقیق و تفحص و سوال از وزرا برویم و این حق و ابزار قانونی نمایندگان است. مجلس شورای اسلامی، اما نباید در این زمینه عجله کرد و باید به دولت فرصت داد.

اعضای کمیسیون انرژی شورای اسلامی تاکید کردند: نباید در قضاوت درباره عملکرد دولت سیزدهم عجله داشته باشیم و انتظار داشته باشیم که بتواند به سرعت و در مدت زمان کوتاهی مشکلات کشور را حل کند. حداقل چند ماه فرصت است تا دولت سیزدهم مشکل را شناسایی کند و برای حل آن فکر و برنامه ریزی کند.

ساعدی با بیان اینکه اولویت اصلی دولت باید حل مشکلات زندگی مردم باشد، گفت: بودجه امسال نیز باید چنین نگاهی داشته باشد و مردم بهبود وضعیت معیشتی را روی میز خود ببینند.

نماینده مردم آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور و دولتمردان در سفرهای استانی به مردم قول داده اند که در بررسی لایحه بودجه سال آینده اعتبار مورد نیاز در نظر گرفته شود و مجلس نیز به همین منوال عمل کند. این موضوع و اجرای آن. وعده استان، دولت است.

دیدگاهتان را بنویسید