خبرگزاری چین: ایالات متحده ممکن است منبع ویروس کرون باشد



خبرگزاری شین هوا گزارشی را با عنوان «ایالات متحده مسئول شیوع جهانی کووید-19» منتشر کرده و به نقش کلیدی ایالات متحده در گسترش ویروس کرونا پرداخته است.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری دولتی چین بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از منابع مختلف گزارشی منتشر کرده است که نشان می دهد احتمال منشا کواید-19 از آمریکا وجود دارد و این کشور مسئول گسترش سریع آن در سراسر جهان است.

بر اساس این گزارش، دستکاری با انگیزه سیاسی ویروس ایالات متحده، تلاش های جهانی برای مبارزه با شیوع این بیماری را مختل کرده است.

این گزارش توسط موسسه اطلاع رسانی و انجمن و موسسه طائیه منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، اطلاعات جدیدی به دست آمده است که تایید می کند کووید-19 منشأ آن در ایالات متحده است. به عنوان مثال، بارها شواهدی پیدا شده است که سابقه شیوع بیماری های عروق کرونر در ایالات متحده به تاریخی که قبلا اعلام شده بود، بازمی گردد، ارتش ایالات متحده پیدایش و گسترش اولین ویروس و بیماری عروق کرونر قلب را در چندین ایالت ردیابی می کند. به ایالات متحده متصل است.

این گزارش ایالات متحده را «نیروی اصلی در گسترش جهانی Covey-19» خواند و گفت که نمی‌تواند در مراحل اولیه و به‌موقع جلوی شیوع این بیماری را بگیرد. «سیاست درهای باز» واشنگتن شیوع جهانی ویروس را افزایش می‌دهد و اقدامات غیرمسئولانه برای فرستادن مهاجران به کشورهای مبدأ آنها باعث انتشار این بیماری در سراسر جهان شده است.

نیروهای آمریکایی مستقر در خارج از این کشور بارها پروتکل های ضد کرونا را زیر پا گذاشته و انتقال خود را تسریع کرده اند.

در این گزارش آمده است که ناتوانی ایالات متحده در گنجاندن کرونا در رویدادهای بین‌المللی نیز به گسترش این ویروس منجر شده و تحریم‌های یکجانبه منجر به بحران انسانی شده است.

این گزارش همچنان بر مداخله سیاسی ایالات متحده و تکیه بر مسئولیت مبارزه با شیوع کرونا تاکید می کند که چالشی برای تلاش های جهانی برای مبارزه با شیوع کرونا نامیده می شود.

بر اساس این گزارش، ایالات متحده در مورد منافع سیاسی شخصی خود وسواس دارد و به وظیفه خود عمل نمی کند. در این گزارش همچنین به اختلافات سیاسی که برای آمریکا و جهان زیان آور است نیز اشاره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید