ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان / حمایت جدی از نیروهای بومی استان



ایسنا/ گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم مرزها را کنار بگذاریم و به فکر توسعه استان باشیم، گفت: تنها راه این کار ایجاد شبکه همدلی در استان است.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت واگذاری پروژه های عمرانی استان گلستان با اشاره به اینکه اقدامات ما در زمینه کنترل شیوع کرونا و همچنین تمرکز بر انتصابات مناسب نمی تواند اولویت های توسعه ای ما را نادیده بگیرد، گفت: کردها: ما پیگیر وضعیت پروژه های عمرانی استانی با حضور نمایندگان و کارشناسان استانداری هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای بومی و داخلی استان باید در همه مجموعه ها مورد حمایت قرار گیرند، افزود: هدف ما واگذاری پروژه های عمرانی استان به پیمانکاران و نیروهای بومی است و نیازمند حمایت از توانمندی های استان هستیم و شاهد تبلور خلاقیت و نوآوری باشیم. ” عزیز باش

استاندار گلستان با اشاره به اینکه در دیدار با پیمانکاران و فعالان عمرانی استان با تاکید بر اینکه نمایش حمایت های پیمانکاران داخلی در همین شرایط موجب تسریع رشد و توسعه استان شد، گفت: دلیل آن این است که ممکن است استان در منطقه قطعا نیروهای دلسوز برای اجرای پروژه بیشتر خواهند بود.

زنگنه با بیان اینکه دستگاه اجرایی در ارتباط با پیمانکار باید به رفع مشکل کمک کند، خاطرنشان کرد: هر چه گفت و گوی بین دستگاه اجرایی و پیمانکار بیشتر شود، اختلاف سلیقه ها و زودتر حل می شود.

وی طرح نهضت ملی مسکن را بسیار مهم می داند و ادامه می دهد: اگر استان طرح و مدلی متناسب با طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد می تواند با دادن آن به مدیران کشوری و همراهی خیرین مسکن ساز به موفقیت این طرح کمک کند. در پروژه های حرکتی مسکن ملی در توسعه این پروژه موثر خواهد بود.

استاندار گلستان 47 درصد جمعیت روستایی استان را یک مزیت مهم دانست و گفت: اسکان این عزیزان در محیط اجرایی روستایی و جایگاه آنها در روستا باید تقویت شود.

زنگنه با تاکید بر اینکه با حمایت از یکدیگر و ایجاد شبکه همدلی در استان مرزها برداشته می شود، افزود: با همگرایی و همدلی اهداف متعالی از جمله رشد استان محقق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید