هفتمین دوره مسابقه سنجش مهارت های فناوری برگزار شد



هفتمین دوره مسابقات سنجش مهارت های فناوری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات سنجش مهارت های فناوری با هدف حل مشکلات فناوری با یافتن افراد مستعد و ماهر در برنامه نویسی امروز جمعه چهارم دی ماه در باشگاه دانش بنیان دانشگاه شریف برگزار شد. فناوری.

مسابقه فناوری ویژه از شهریور ماه سال جاری آغاز شده و با حضور متخصصان و دانشجویان بسیاری مشکلات شرکت ها و سازمان ها را حل خواهد کرد. در مرحله اول، مشکل به صورت آنلاین برای شرکت کنندگان ارسال می شود و پس از داوری راه حل پیشنهادی، افراد برگزیده به مرحله نهایی دعوت می شوند.

مرحله نهایی این رویداد امروز 3 دی ماه با حضور بیش از 40 برگزیده مرحله اولیه در باشگاه دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

محمدحسین قمری دبیر مسابقه سنجش مهارت های فناوری گفت: فناوری با هدف رفع مشکلات و شناسایی افراد مستعد و ماهر از سال 1393 در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد و از سال 1395 یکی از 100 خدمت علمی و پژوهشی است. فناوری فناورانه رئیس جمهور بر اساس دانش و فناوری به این شرکت پیشنهاد داد و اکنون مشکلات واقعی شرکت در زمینه های گرافیک، برنامه نویسی کامپیوتر و اندروید، داده کاوی، گرافیک و معماری را حل کرده است.

وی افزود: هدف فناوری تبدیل چالش های واقعی صنعت به مشکل است. مشکلات همیشه وجود دارند، اما صنعت هرگز پاسخی نداده است، بنابراین همگام سازی در همان زمان یک چالش برای فناوری است.

قمری خاطرنشان کرد: از سه نفر اول این رویداد با اهدای جوایز نقدی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید