واکنش فرهاد مجیدی به کنار کشیدن سعید عزت اللهی و حذف استقلال از آسیا – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی پس از پیروزی 3 بر صفر استقلالی ها مقابل پدیده در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی طبق پیش بینی ها پیش رفت. در دور اول توانستیم گلزنی کنیم. به بازیکنان خسته نباشید می گویم و بابت برد و گل نزدن در این بازی که برای ما مهم است به آنها تبریک می گویم. فرصت های دیگری هم داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم. در کل به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و شاهد بازی های خوبی از هر دو تیم هستیم.

وی در خصوص عملکرد رودی زستد مهاجم خارجی تیم و گل اول استقلال تاکید کرد: زستد در برخی بازی ها نتوانسته گلزنی کند اما از عملکرد او در همان بازی راضی هستم. او یک فوتبالیست حرفه ای بود و کمک زیادی به تیم ما کرد. خوشبختانه او امروز گلزنی کرد و امیدوارم در بازی بعدی هم همین روند را ادامه دهد.

سرمربی استقلال درباره خبر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هم مثل هواداران نگران این موضوع هستیم و فکر می کنم سردار آجورلو با احتیاط می تواند این مشکل را حل کند.

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره پست بازی جعفر سلمانی و همچنین بازی نکردن امین قاسمی نژاد، تاکید کرد: اولا سلمانی دفاع چپ و چپ ما نیست و از او می خواهیم در حمله به تیم کمک کند. او این کار را خیلی خوب انجام داده است. من از او کاملا راضی بودم. قاسمی نژاد هم هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرد و به او گل زدیم اما متاسفانه باشگاه از او گلایه کرده است. البته هیچ مشکلی وجود ندارد و نمی خواهیم ریسک کنیم و آنها را در لیست بازی قرار ندهیم تا مشکل حل شود. بیایید فردا با مسئولان استقلال صحبت کنیم تا مشکل حل شود. امین بازیکنی با اخلاق و تکنیکی است و از او می خواهیم به شرایط خوب بازگردد و به ما کمک کند.

سرمربی استقلال در نهایت در واکنش به شایعاتی مبنی بر جذب سعید عزت اللهی گفت: من هم دیروز گفتم که با کسی صحبت نکرده ایم و هیچ کس را در نظر نمی گیریم و فقط هافبک های خارجی را مد نظر داریم و صحبت کرده ایم. او برای اضافه کردن نیم فصل.” ما لیست اضافه نداریم و من تا پایان فصل به همه بازیکنان نیاز دارم و فقط یک بازیکن خارجی می خواهم که باشگاه آماده است ما را در نیم فصل به او اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید