او پاسدار آسمان جمهوری اسلامی ایران است



به گزارش روز جمعه ایرنا، امیر سرتیپ حمید واحدی در مراسم افتتاحیه فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با اشاره به اینکه ایران اسلامی به داشتن نیروی هوایی علمی در سطح جمهوری اسلامی افتخار می کند، خاطرنشان کرد: همدلی ایران است. و همکاری اسلامی است و این امر نیروی هوایی را قدرتمند و جادویی کرده است.

وی پایگاه هوایی فکوری تبریز را یکی از پایگاه های مهم دفاع و حراست از آسمان ایران اسلامی دانست و گفت: افق افق کشورمان در این منطقه جغرافیای ایران را رصد می کنند و اجازه نمی دهند دشمنان اسلام چپ به میهن ما نگاه کنند.

جانشین ولی فقیه آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: نقش بی بدیل نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بر همگان روشن است و این اقتدار و سرافرازی ماست. کشور به دلیل هوشیاری و بصیرت نیروهای مسلح .

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم با اشاره به اینکه وجود نیروی هوایی ارتش به عنوان مایه افتخار و آبروی نظام است، افزود: نقش موثری داشته اند.

در این مراسم با قدردانی از سردار سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی، سردار سرتیپ دوم خلبان رضا یوسفی به عنوان فرمانده جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید