حماس: در پی تداوم تجاوزات دشمن، همه گزینه ها بررسی خواهد شد


حماس: در پی تداوم تجاوزات دشمن، همه گزینه ها بررسی خواهد شد

اعضای دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کردند که جنبش و سایر گروه‌های مقاومت با ارسال پیامی به طرف‌های منطقه اعلام کرده‌اند که با توجه به ناآرامی‌های غزه و تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی، همه گزینه‌ها بررسی خواهد شد. علیه اسرای فلسطینی

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین، حسام بادران، یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در گفت و گوی رادیویی گفت: رژیم صهیونیستی هر بار که به یک اسیر حمله می کند و فکر می کند پاسخی دریافت نمی کند، اشتباه دیگری مرتکب می شود. اما ما دوباره باز هستیم.” ما اعلام می‌کنیم که تنها اسرا نیستند و برای پاسخگویی به تجاوزات دشمن به اسرا طرح‌ها و برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.
بادران افزود: زندانیان خط قرمز بودند، اما این بار قضیه بسیار حساس بود، به ویژه اینکه زنان زندانی فلسطینی در زندان دیمون مورد حمله قرار گرفتند که بسیار خطرناک بود.
وی در خصوص وضعیت غزه گفت: مردم این منطقه در وضعیت بسیار بدی به سر می برند و خبری از بازسازی خسارات ناشی از جنگ نیست و تاکنون تغییر واقعی و ملموسی ایجاد نشده است. محاصره و وضعیت فعلی قابل قبول نیست.» و با تکیه بر تمامی زبانه ها و اهرم های فشار سعی در رفع حصر خواهیم داشت.
اعضای دفتر سیاسی حماس مخالفت شدید خود را با مرتبط کردن موارد دیگر با رفع محاصره تکرار کردند.
حسام بادران گفت: مقاومت برای دفاع از خود از هر وسیله ای استفاده می کند و در آینده از شگفتی های زیادی برای دشمن استفاده می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید