کاهش واکسیناسیون در مناطق محروم نیاز به آگاهی فوری دارد


سجاد سالک وی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقش اولیه سازمان های مردم نهاد در مبارزه با بیماری های همه گیر، کاهش واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن کوید 19 باید از طریق آگاهی عمومی باشد.

وی می گوید: در واقع نقش سازمان های مردم نهاد و سازمان های جوانان در این زمینه نقش آفرینی است. ترفیع – ترفیع این کار به سه روش انجام خواهد شد.

سالک افزود: در گام اول، افراد می توانند در دنیای مجازی محصولات رسانه ای و اکشن خلاقانه ای مانند ایجاد موشن گرافیک (طراحی حرکتی)، عکس کلیپ، کلیپ، ویدئو، اینفوگرافیک تولید کنند و مزایای واکسیناسیون و کاهش تعداد بستری ها را توضیح دهند. به خاطر واکسن ها، مردم.” اطلاعات در مورد نتایج واکسیناسیون

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از این طریق می توان به شبهات و ابهامات مخالفان واکسن، ترس روانی عمومی از عوارض و پیامدها نیز پاسخ داد.

سالک گفت: «سازمان‌های غیردولتی همچنین می‌توانند به‌عنوان واسطه بین چهره‌های مرجع (شخصیت‌های پذیرفته شده عمومی)، از جمله چهره‌های هنری، فرهنگی و ورزشی عمل کنند. در واقع باید تریبون شهروندان باشند و شخصیت های علمی و اجتماعی و … را تشویق کنند که در این مورد در فضای مجازی، رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی اظهار نظر کنند و مردم را به مبارزه با تاج، رعایت قوانین بهداشتی و پذیرش آن تشویق کنند. واکسن

به گفته این مقام مسئول، سامانید با اعزام تیم رسانه ای می تواند از پرسنل مورد تایید عمومی نیز برای اظهار نظر در این خصوص بهره مند شود.

باید زمینه ای در مناطق کمتر خوش شانس برای افزایش آگاهی در مورد کرونا وجود داشته باشد

سالک ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات سمناس در این زمینه باید میدانی و عملیات در مناطق کم برخوردار و گفت و گو با ساکنان آن مناطق باشد. مردم مناطق آسیب دیده به دلیل عدم دسترسی به رسانه ها، فضای مجازی و … اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد نتایج واکسیناسیون دریافت نمی کنند و از عوارض و نتایج واکسن و در نتیجه جلوگیری از واکسیناسیون می ترسند.

وی تاکید کرد: از این رو سازمان های مردم نهاد می توانند با جلسات و گفتگوهای حضوری، نیاز و اهمیت دریافت واکسن را برای این گروه های جمعیتی تبیین کرده و این گروه ها را برای مشارکت در واکسیناسیون متقاعد کنند. در این زمینه فعالیت های فرهنگی زیادی در استان ها انجام می شود.

کاهش واکسیناسیون در مناطق محروم نیاز به آگاهی فوری دارد

به گزارش ایرنا، برخی از کارشناسان اجتماعی و روانشناسان معتقدند سازمان های مردم نهاد، سازمان های مردم نهاد و داوطلبانه بیش از گروه های رسمی، نهادهای شناخته شده و حتی شخصیت های برجسته اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی می توانند با مشارکت در واکسیناسیون و پیگیری اقدامات بهداشتی با جامعه مقابله کنند. . . دعوت با تاج.

اکنون 3720 سازمان مردمی را تأسیس کرد با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان در زمینه آسیب های اجتماعی (شامل آسیب های رفتاری، خودکشی، خشونت های خیابانی، سوءتغذیه، فرزندان طلاق، مبارزه با اعتیاد، کودکان خیابانی و بی خانمانی)، فرهنگی، اشتغال، مددکاری در مواقعی. بحران و غیره این کشور در حال فعالیت است.

پیش از این، اجساد نیز با تاج گل در هنگام راه اندازی کمپین پراکنده می شد “کرونا را شکست خواهیم داد” او در سه زمینه فعالیت می کند: افزایش آگاهی، ارائه اقلام بهداشتی به گروه های خاص (مانند کودکان کار)، و همکاری با کمیته مردمی ستاد ملی کرونا.

دیدگاهتان را بنویسید