92 درصد رونویسی الکترونیک در آذربایجان غربی انجام می شود



فریده جعفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین تمامی این پرداخت های مدیریت دولتی از اول آذرماه تنها در صورت ارائه و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی امکان پذیر است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی پرداخت های خدمات درمانی تنها با نسخه الکترونیکی انجام می شود و برای کپی کاغذی هزینه ای پرداخت نمی کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی تصریح کرد: این روش برای کلیه موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت آذربایجان غربی اعمال می شود.

جعفری افزود: اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی و عدم دریافت نسخه کاغذی در راستای اجرای وظایف قانونی سازمان بیمه سلامت است.

وی با اشاره به موسسات طرف قرارداد گفت: هزار و 320 موسسه تشخیصی و درمانی شخصی، خیریه، دولتی، دانشگاهی و غیردانشگاهی در آذربایجان غربی طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.

وی گفت: تمامی افرادی که بیمه شده اند می توانند از خدمات این موسسات و پزشکان بهره مند شوند.

به گزارش ایرنا، سازمان بیمه سلامت ایران از 10 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و موظف است با ادغام سریع بخش بیمه سلامت کلیه صندوق های موضوع ماده 5 سازمان خدمات کشوری، اقدامات لازم را برای تمرکز کلیه امور بیمه سلامت در این سازمان انجام دهد. قانون مدیریت و ماده 5 قانون محاسبات عمومی کشور مطابق مفاد ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه سازمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید