مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی برای ارائه خدمات به زوج های نابارور است.



ایسنا/ لرستان نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی با وظایف و وظایف گسترده ای که دارد باید بیش از گذشته به مردم معرفی شود.

دکتر. فاطمه مقصودی در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: جهاد دانشگاهی لرستان با تمام تلاش و ظرفیت سرکوب شده و معرفی نشده است. در حد متوسط.

وی با اشاره به اینکه درمان ناباروری، کشت گیاهان دارویی، اشتغال زایی و حرفه آموزی تنها بخشی از خدمات جهاد دانشگاهی است، افزود: ارائه خدمات بهتر و جامع تر جهاد دانشگاهی می تواند خدمات بیشتری را برای مردم در همه زمینه ها ایجاد کند. .

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد نیز از بسیاری از خدمات جهاد دانشگاهی محروم است و با تلاش هایی که برای ارائه این خدمات در شهرستان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم زمینه همکاری را ایجاد کنیم. بین ادارات ایجاد مرکز درمان ناباروری در شهرستان بروجرد تا هزینه های اضافی برای درمان شهروندان صرف نشود.

مقصودی با اشاره به وجود 3.5 میلیون زوج نابارور در کشور، خاطرنشان کرد: وجود مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان نقطه قوتی در استان برای ارائه خدمات به زوج های نابارور است که با نرخ دولتی خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی می تواند با انجام تحقیقاتی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف در استان به سیاست گذاری دولت کمک کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل ناباروری در شهرستان بروجرد وجود دارد، خاطرنشان کرد: راه اندازی مرکز درمان ناباروری دانشگاه لرستان در بروجرد ضروری است و برای این امر نیازمندیم. برای ایجاد فضای مناسب در شهر.

مقصودی گفت: رسانه ها بازوی قدرتمندی برای اطلاع رسانی به مردم دارند و خواهند بود تا بتوانند خدمات جهاددانشگاهی لرستان را بیان کنند.

وی ابراز امیدواری کرد در بازدید بعدی شاهد موفقیت های بیشتر در این مجموعه علمی و جهادی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید